پی ام صدا

مرجع آزاد ترانه های ایرانی با دانلود رایگان

پی ام صدا

مرجع آزاد ترانه های ایرانی با دانلود رایگان

مشخصات بلاگ

این سایت مجهز به کنسرت و بیوگرافی خوانندگان به همراه دانلود رایگان میباشد.

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

         

شیما(جدید)

۳مگابایت

دانلود رایگان

دوباره(جدید)

۲.۵مگابایت

دانلود رایگان

چادرت رو دیدم

۳مگابایت

دانلود رایگان

 

 

 


بیوگرافی

بیوگرافی امید جهان از زبان خودش:
امید جهان متولد آبادان،بزرگ شده بوشهر،از کودکی خواندن را نزد پدرم محمود جهان که دارای ۲۸ آلبوم مجاز است شروع کردم. و بعد از مدتی توانستم دو آلبوم مجاز به نام های پسر جنوبی و پاپتی در سال ۱۳۸۳ و ۱۳۸۵ وارد بازار موسیقی کنم.بعد گذشت چند سال توانستم ترک های بسیاری را به همراه کلیپ های تصویری که در شبکه های مختلف ماهواره پخش می شود را وارد بازار کنم.امیدوارم بتوانم روز به روز قویتر از همشیه برای شما کارهای جدید ارائه کنم.

  • مهدیار جلیلی

نظرات  (۱)

  • حمید عمارلو
  • من اهنگ را دوست دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی